Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Turbo sült üvegtészta

2009. május 12. - Ollaorama

 Azért turbo, mert az elkészítés és az elfogyasztás összesen 20 percet vett igénybe. Szénhidrát nap volt, nagyon éhes voltam, és a következő dolgok voltak otthon, ami elsőre feltűnt:

 
Turbosült üvegtészta

  • kb 40 dkg üvegtészta
  • 1 db paradicsom
  • 1/2 db kígyóuborka
  • 2 fej vöröshagyma
  • fűszerek: halszósz, szójaszósz, bors

Az üvegtésztát hideg vízbe áztattam (8- 10 percig kell elvileg, nekem 5 perc is elég volt). A hagymát felszeleteltem, a többi zöldséget kockára vágtam és megpirítottam serpenyőben (még csak nem is wokban!) halszósszal (kb. 2 ek.), szójaszósszal és borssal. Néhány perc piítás után, beletettem az üvegtésztát is a hideg vízből, és addig kavargattam (hal- és szójaszószt még öntöttem rá ízlés szerint), amíg puha nem lett. A serpenyőből kiettem kb a felét, és mentem mozizni. Persze ez is olyan étel, hogy végül is bármilyen zöldség jó, ami van otthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr881118020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása