Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Petrezselymes lepény

2009. július 12. - Ollaorama

 Csoportos reggelire mentem a Ráday utcába, ami egyben egy lakásbúcsúztató is volt, sok emberrel - ezért készítettem valami gyorsat. Sajnos nem is emlékszem pontosan mit tettem a lepény tetejére, de ez csak azért van, mert bármi mehet rá.


Petrezselymes lepény

  • 5 db tojás
  • 12 ek liszt
  • 10 ek olaj
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 1 nagy csokor fodros petrezselyem (minimum, de lehet több is)
  • 1 tk só

Feltét:

  • 2 fej hagyma
  • 2 újhagyma
  • 2 paradicsom
  • 15 dkg sajt (füstölt, nem füstölt, ízlés szerint)
  • kb 15-20 szem olivabogyó

A tojásokat felverem, beleteszem a lisztet, sót, olajat, sütőport és az apróra vágott friss petrezselymet. Kivajazott sütőbe öntöm az így kapott masszát és ráteszem a felszeletelt feltéteket. 15-20 perc sütés közepes lángon és kész is. Sajnos nekem nem nőtt meg a lepény (valószínűleg a rápakolt cucc nem hagyta), ezt még kísérletezni kell. De tényleg finom, sajnos az adagokat elszámoltam, kicsit kevés lett úgy 15 emberre, de 4-5 ember azért kellemesen reggelizik belőle. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr931242704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása