Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Zelleres brokkolikrém leves

2009. november 15. - Ollaorama

Születésnapomra kaptam egy álombotmixert, ezért most ha leves, akkor krémleves egy darabig.

Ez például zöldségkrémlevesnek indult, de rájöttem, bőven elég hozzá a címben említett két zöldség némi kiegészítővel.


Zeller- és brokkolikrémleves

  • egy kis fej brokkoli
  • egy fél gumó zeller
  • egy vöröshagyma
  • 1/2 répa
  • 2 dl tejföl
  • só, bors
  • díszítésnek petrezselyemzöld

A recept egyszerű - megmosom és felkockázom a zöldségeket, kevés olajon megpirítom őket, majd feöntöm másfélszer annyi vízzel. Megsózom jól, és egész borsszemeket szórok bele. Miközben fő, pótolom az elfőtt vizet, majd a végén belekeverem a kis doboz tejfölt. Ha már az összes zsüldség puha (de igazán), akkor fogom a mixert, és jól pépesre keverem őket. Lehet persze pirított zsemlekockát tenni hozzá, de nekem tényleg így ízlett a legjobban.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr601527833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása