Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Stefánia

2010. június 14. - Ollaorama

 Még év elején készült ez is, mint az elkövetkező sok-sok poszt. A köretet csak lefotóztam, ahhoz nem írok receptet, itt is látszik, hogy mirelit.


Stefánia szelet

  •  két nagy marék apróra vágott petrezselyem (vagy pl rukkola, én itt azzal csináltam)
  • 3 evőkanál zsemlemorzsa
  • fél kg darálthús
  • 5 tojás
  • 1 vöröshagyma meghámozva, lereszelve
  • só, bors, majoranna, vegeta (1-1 pici teáskanál)

A húst összegyúrom a fűszerekkel és a lereszelt vöröshagymával, majd hozzáadom a zsemlemorzsát, az apróra vágott zöldet és egy nyers tojást. Jól ősszedolgozom, annyira, hogy egy nagy massza legyen belőle. Közben 3 tojást keményre főzök (10 perc lobogás után), és meghámozok. A húst a kivajazott tepsibe teszem: egy (vagy két) hosszú csíkban kilapítom, egymás után ráteszem a főtt tojásokat, majd a hús szélét felhúzom és addig formálom, amíg a tojások biztonságosan a húsrúd belsejébe kerülnek. Kb. 20-25 percig sütöm közepes lángon a sütőben. Érdemes megvárni amíg kihül és utána szeletelni, akkor nem esik szét.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr312082117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása