Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

EBO - habos torta három személynek

2010. augusztus 14. - Ollaorama

 Az volt a cél, hogy olyan torta szülessen, ami láthatóan három embernek szól, nem mellékesen pedig finom is. A cukrászdákból emeletest rendelni kicsit drága lett volna, az olcsókban meg nem bíztam. Így született ez a finomság. Csoki, meggy és citrom ízben.


EBO torta

  •  3 piskótatekercs
  • 1 csomag vaníliapuding (NEM főzős)
  • 1 csomag csokipuding (NEM főzős)
  • 11 dl tejszín
  • 1 csomag meggy (én fagyasztottból csináltam, mert február volt)
  • meggylekvár
  • 1 egész citrom leve
  • 200 g étcsoki

A vanília puding háromnegyedét a csomagon előírtak szerint  arányosan kevesebb tejjel elkészítem és megkenem vele az egyik piskótát, majd feltekerem. Utána 6 dl tejszínt felverek 3 ek. cukorral és 2 csapott evőkanállal a vaníliapudingból. Amikor már elég krémes, akkor kétfele osztom. Az egyikbe belenyomom a citromok levét. A másikat pedig továbbturmixolom egy csomó meggyel. ha felhígul, még hozzányomok egy kis pudingport. A citromos krémet rányomom a vaníliapudingos piskótára. Nekem van ilyen szép nyomócuccom, de ha valakinek nincs ilyen, akkor egy kis nejlonzacskó sarkát levágjuk, beletesszük a krémet, s abból is nyomhatjuk a sütire.

A következő adag piskótát megkentem az általam nagyon imádott házi meggylekvárral. szorosan a citromos mellé tettem és rányomtam a meggykrémet. 

A maradék 5 dl tejszínben felolvasztom az apróra tördelt étcsokit és amikor elolvadt, hagyom kihülni. Közben a csokipuding háromnegyedét ugyanígy elkészítem a csomagon leírtak szerint, csak teszek bele a tej helyett 1 dl-t a csokis tejszínből is. Ha kész, rákenem a piskótára, feltekerem és szorosan a meggyes tekercs mellé teszem. A maradék csokistejszínt kevész pudingporral teljesen krémeskre habosítom és rányomom a tortára.

A maradék krémekkel lehet feliratokat játszani, nekem az annyira nem sikerült szépre, de azzal védem magam, hogy nagyon siettem. Azt hittem a citromos lesz a legfinomabb, de az a helyzet, hogy utólag az kapott a legkevesebb szavazatot. A csoki és a meggy döntetlen lett. Sok sikert!

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr412221198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása