Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Túrós laska

2009. április 08. - Ollaorama

Sokszor megfogadtam, hogy offlineban írok posztokat, mert felháborítóan sokszor veszik el itt minden. Most például a bevezetőm, amiben megírtam, hogy miért nem jelentkeztem egy hónapja (munka mellett a fantasztikus Titanic Filmfesztben is pörögtem), és miért nem lesz az elkövetkezendő néhány posztban (az a 3 kaja, amit egy hónap alatt főztem, letörlődött a fényképezőgépről).

  • 1 csomag (500 g) tészta (kocka vagy makaróni)
  • 30 dkg juhtúró (zsíros, ha lehet)
  • 15 dkg sajt

A tésztát kifőzöm, s míg forró, hozzákeverem a juhtúrót meg a lereszelt sajtot. Akkor igazán jó, ha nyúlik a juhtúró rajta. Én fűszert nem használok, a juhtúróban van elég só. És elkészíteni annyi idő, míg kifő a tészta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr771052965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása