Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Mozzarellás csirke

2020. április 22. - Ollaorama

img_6838.JPG

Nagyon gyorsan öszedobható recept, hozzávalók:

  • Egy serpenyő, amit a sütőbe is be lehet tenni
  • 500 g. csirkemell
  • 2-3 gerezd fokhagyma (ízléstől függően)
  • 1-2 fej vöröshagyma (íf)
  • 8-10 koktélparadicsom (vagy 2-3 nagy paradicsom)
  • olívaolaj
  • mozzarella
  • só, bors, rozmaring

Az olívaolajaon megpirítom a csirkemellet a serpenyőben. Én kicsikre szoktam vágni a húst ehhez a recepthez, de maradhat nagy szeletekben is, elkészül. Sózom, borsozom, mindkét oldalát pirítom, aztán, ahogy készül a többi hozzávaló, dobom bele. Karikára a hagymát bedobom, karikára a fokhagymát, bedobom, karikára a paradicsomot, bedobom, megszórom rozmaringgal. Lefödöm, amíg megfonnyad (kb 15 perc) utána karikára a mozzarellát. Amikor már jól szétolvadt a mozarella, fogom az egészet és beteszem úgy ahogy van serpenyővel együtt a sütőbe, 180 fokra. Amikor megpirult a sajt kiveszem, és kész is. 

img_6839.JPG

Mi általában párolt ceruzababbal és rizzsel esszük. Évek óta csinálom, elég gyakran, fogalmam sincs, az eredeti recept honnét van. Úgy emlékeztem, Fűszeres Eszter, de most nem találtam meg. Mindenesetre isteni, ki ne hagyjátok. Miközben ettük, hétéves fiamtól elhangzott ez a mondat: 

- Nem értem miért, most ízlik a hagyma!

(Én értem, nagyon éhes volt, bármit megevett volna :D )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr1515630900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása