Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Húsvéti paradicsomos bab

2020. április 18. - Ollaorama

img_6747.jpg

Még mindig maradék felhasználás a karantén ételnaplóban: most a a maradék sonka, a sonkaleves és a piros tojások kerültek egytálételbe. Egy paradicsomkonzervet összeturmixoltam 2 gerezd fokhagymával. Mindezt beleöntöttem a felforralt sonkalevesbe (bármilyen maradék zöldségleves megteszi!), hozzáöntöttem 2 babkonzervet, belevágtam a maradék főtt sonkát és felforraltam egy nagy babérlevéllel, sóval és egy pici cukorral. Meghámoztam a megfestett főtt tojásokat, megmostam, félbevágtam és bele. Egy jó marék zabpelyhet is tettem bele, nagyon szuper módszer a sűrítésre. Én lilahagymával ettem, a gyerekek meg betolták lelkesen, mint mindig mindent, ami úgy indul, hogy "egy paradicsomkonzervet összeturmixolok 2 gerezd fokhagymával".

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr5515617120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása