Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Reggeli: amerikai palacsinta

2020. április 05. - Ollaorama

img_6530.jpg

Ebből nagyon nagyon sokféle receptet találni, én általában a Varga Gábor félét használom, de keverek bele mindent, amit otthon találok. Pl amikor nincs 500 g joghurt, akkor kiegészítem tejjel vagy tejföllel. 

Hozzávalók

  • 2 tojás
  • 500 g natúr joghurt (nekem itt most fele tejföl)
  • 200 g liszt
  • 9 g sütőpor
  • 4 g só
  • 40 g cukor
  • 4 ml olaj

A tojásfehérjéket kemény habbá verem, a tojás sárgáját meg összekeverem a többi hozzávalóval. A végén hozzákeverem a tojáshabot, és jöhet a kisütés serpenyőben. Egy evőkanál tésztából lesz egy palacsinta nálam, egy serpenyőben kettőt vagy hármat sütök egyszerre. Két serpenyőt használok egy időben, hogy gyorsan készüljön, picit olajozom őket sütés előtt mindig. Lekvárral, (barack és lemon curd) sok gyümölccsel szoktuk enni.

img_6517.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr6615583086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása