Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Joghurtos padlizsán

2009. január 28. - Ollaorama

 Gondoltam jó fogyókúrás kaja lesz, persze azzal nem számoltam, hogy míg lehül (10 perc), benyomok négy ferrerro rocher-t. A padlizsán egész finom lett!


Joghurtos padlizsán

  • 2 közepes padlizsán
  • 1 nagy doboz natúr joghurt
  • 6 gerezd fokhagyma
  • 1 kávéskanál őrölt római kömény
  • petrezselyemzöld

A padlizsánt kis kockákra vágom, mgpirítom olajon 2 gerezd fokhagymával, sózom, borsozom és teljesen puhára párolom. A joghurtba belenyomok négy gerezd fokhagymát, beleteszem a köményt. Miután kihűlt a padlizsán, szépen összekeverem a joghurtos szósszal és a felaprított petrezselyemmel. Hűtőbe teszem és hagyom kihűlni. Ennyi az egész, s nagyon finom.

Lehetőleg ügyeljünk arra, hogy tényleg puha legyen a padlizsán, ugyanis, ha nem az, akkor olyan szivacsos állaga van, ami nem finom.

A kajához végre ismét filmet néztem!!! A Csillagpor című mesét. Nem tudom, melyik volt jobb, a fokhagymás joghurtszósz vagy Robert de Niro női ruhában, tényleg. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr82907498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása