Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Csőben sült kelbimbó

2020. április 10. - Ollaorama

img_6689.jpg

Hozzávalók:

  • 700 g kelbimbó
  • 700 ml tej
  • 2 csapott evőkanál liszt
  • kb 5 dkg vaj
  • só, szerecsendió
  • 100 g csíkozott bacon vagy kockákra vágott füstölt sonka

A kelbimbókat 4-5 percre felteszem főni, ha fagyasztott, akkor csak annyira, hogy kiolvadjon, ha friss, akkor csak lobbanjon. Ezután beöntöm egy jénaiba. Elkészítem a besamelt. A vajon megpirítom a lisztet, hozzáöntöm a tejet, kevergetem, hozzáteszek kb 2 csipet sót és reszelek egy pici szerecsendiót. Ha besűrűsödött, ráöntöm a kelbimbóra és rászórom a bacont. 180 fokos sütőben addig sütöm, amg a teteje aranybarnulni kezd, a baconok ropogósnak néznek ki. (Nekem 45 perc volt, de sütőfüggő). Nagyon krémes, nagyon finom. 

img_6693.jpg 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr4615601500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása