Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Tejbegríz vacsira

2020. április 19. - Ollaorama

img_6756.JPG

Hozzávalók:

  • 7,5 dl tej. Bármilyen tej: rizstej, mandulatej, kókuszital, vagy tehéntej
  • 100 g búzadara
  • Cukor: 60 g. ha tehéntej vagy cukrozatlan alternatív tej. Ha cukrozott, pl rizstej, akkor nem is kell bele nagyon cukor
  • Vaníliacukor: 2 csomag
  • 2 csipet só
  • A tetejére instant kakaópor vagy gyümölcslekvár, vagy gyümölcs

A felforralt tejbe lassan belekavarom a grízt, a sót a cukrokat. Lassú tűzön addig keverem, amíg sűrű nem lesz. Ezután tálkába öntöm és díszítem, vagy formába öntöm és várok míg kihűl és csak utána díszítem. Ezeket itt kis pálinkáspoharakba tettem és onnan a tányérra. Áfonyalekvár, instant kakaópor és baracklekvár az ízesítésük.

img_6760.JPG 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr915617150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása