Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Sült rizs zöldségekkel

2009. február 19. - Ollaorama

 Mert megunhatatlan. Mert finom. Jázmin rizsből a legjobb.


Sült rizs zöldségekkel

  • egy kis csésze jázminrizs
  • egy fél marék brokkoli
  • 3 fokhagyma
  • 2-3 nagyobb zöldhagyma
  • 2 tojás
  • egy kis répa
  • egy fél cukkini
  • egy fél paradicsom
  • citrom
  • pörkölt földimogyoró
  • friss korianderlevél
  • szójaszósz
  • 2 friss csilipaprika (elhagyható)

A rizst dupla adag vízzel, fűszer nélkül megfőzöm. 
Wokban egy kevés olajon megpirítom az apróra vágott zöldségeket, hozzáadom a két tojást, összekeverem és hozzáöntöm a főtt rizst. Nagy lángon sütöm, közben folyamatosan kevergetem, és nemsokára ízlés szerint öntök hozzá szójaszószt. Max még öt percig kevergetem és kész is.

Tálaláskor pörkölt földimogyorót teszek a tetejére, korianderlevéllel díszítem és citromot teszek a tányér oldalára, hogy evés előtt rácsepegtethessük. Csak az élmény fokozásáért.

Tegnap is volt főzés a konyhában. De nem én voltam az elkövető, hanem a másik lakó. És ezt a receptet használta.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr37953923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása