Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Utolsó húshajrá 1: brassói

2009. február 25. - Ollaorama

 Bizony ma már hamvazó szerda. Ez azt jelenti, hogy mostantól teljes húsmentes életmód hat hétig és teljes befelé fordulás, test- és lélektisztulás, meg minden ilyesmi. Meg azt is jelenti, hogy az összes fagyasztóban lévő húst el kellett készíteni. Az egyik hétvégi kaja a csirkemell brassói:


Csirkemell brassói

  • 1 nagy csirkemell
  • 4 közepes burgonya
  • 2 hagyma
  • 2 paradicsom
  • 2 paprika (nekem nem volt, tehát cukkinit raktam bele; merthogy az meg volt)
  • só, bors, fűszerpaprika
  • és egy kis rosé
  • 1 púpos ek majoranna

A hagymát és a paprikát (cukkinit) megpirítom egy magas falú serpenyőben, ráteszem a kockára vágott csirkemellet, sózom, borsozom, rászórom a majorannát és készre párolom. közben a hosszú szeletekre vágott burgonyát félig megfőzöm (kb 5 perc alatt) sós vízben és, amikor kész már a csirke, akkor ráöntöm és kevergetem. Hozzáöntök kb 1 dl rosét, és a fűszerpaprikát is rászórom. Addig kevergetem, míg elpárolog a rosé leve, majd hozzáadom a kockákra vágott paradicsomot. Aamíg megpuhul a burgonya folyamatosan öntök rá egy-egy deci vizet és kavargatom, amíg elpárolog. Amikor kész a krumpli, sütöm a serpenyőbe még öt percet azután, hogy a lé nagyrésze elpárolgott. 

igazából ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr83964309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása