Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Sajtos-tojásos quesadilla

2020. április 07. - Ollaorama

2 tojásst sóval, borssal felverek, egy serpenyőbe olajat teszek beleöntöm. Megfordítom, kiteszem egy tányérra. A serpenyőből az olajat kitörlöm konyhai papírtörlővel, ráteszem az egyik tortilla lapot, rá a tojást, ezt befedem sajtszeletekkel, rá a másik tortillat. Néhány perc után megfordítom az egészet és azt az oldalát is megpirítom. Kész a reggeli, mi paradicsommal esszük. 

(3 tojást használtam amúgy, csak az elején még csináltam 3 szikkadt kenyérből bundáskenyeret, na azt ettem én. Ha már karanténnapló, legyünk pontosak. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr1015590454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása