Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Karácsonyi menü 3: citromkrém diófagyival

2010. január 17. - Ollaorama

 Kár, hogy a tálalás nem sikerült olyan gyönyörűre, de az íze tényleg álomfinom volt. Elképesztően könnyű desszert. Nyáron ettem hasonlót a Zappa kávézóban, ahol citromleves diófagyival álnéven jelent meg először az életemben. Nem tudom a leves nevet miért kapta, mert semmiféle folyékony dolgot nem fedeztem fel benne. Nekem mindegy is.


Citromkrém diófagyival

  • 2 doboz (4 dl) habtejszín
  • 3 ek vanaíliapudingpor (főzés nélüli)
  • porcukor (ízlés szerint, én 3 evőkanállal tettem bele)
  • 1 citrom
  • diófagyi (egyelőre ezt még a boltból szerzem be, de legkozelebb majd saját receptet írok ehhez is)

A hideg tejszínt elkeverem a pudingporral és a porcukorral. Belereszelem a citrom héját, majd habverővel krém állagúra verem (én tettem bele habfixálót is, de teljesen fölösleges volt). Amikor kész, belefacsarom a citrom levét teljesen és összekeverem jól. Egy kanál diófagyihoz 2 kanál ilyen krémet teszek. Isteni, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr631680153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása