Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Mustáros-joghurtos csirke

2009. január 30. - Ollaorama

 Íme életem egyik legspontánabb, ugynakkor legsikerültebb kajája:


Mustáros-joghurtos csirke

De tényleg, az egyik legfincsibb kaja:

  • 1 nagy csirkemell
  • 1 csokor brokkoli
  • 2 kanál mustár
  • 1 nagy doboz joghurt
  • 1 ek liszt
  • 2 kiskanál méz
  • 1 ek majoranna

A csirkét kis kockákra szeletelem, összekavarom a mustárral és a joghurt felével és a majoranna felével. Fél óra (ez az ideális idő. én 10 percig őriztem őket) múlva összeöntöm őket a serpenyőbe. Közben hozzáadok 2 kiskanál mézet. 15 perc múlva hozzáöntöm a maradék johurtot a liszttel és a maradék majorannával összekeverve. A joghurtos dobozt kiöblítem vízzel és hozzáöntöm az egészhez. Én tettem bele egy kiskanál curryport is. 10 percig főzöm így. Közben forró vízben megpárolom a brokkolit.

Én még ilyen finomat nem ettem. Próbáld ki, és ha nem ízlett, alázz.

Volt otthon egy nagy csokor petrezselyem, de annyira finom volt ez így, hogy nem kockáztattam meg rásegíteni a petrezselyemmel. Inkább úgy döntöttem, jó lesz nélküle.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr88911548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KáTéeS 2009.02.21. 11:52:31

Teljesen kezdő létemre a recept alapján asszem tökéletesre sikerült :) nagy élmény volt végre valami olyat enni, amit én készítettem és nem kenyér volt az alapja :)))

zsocek 2012.03.18. 22:57:02

Ha már valaki az Arbatot említette, a Gorscica jó alternatívája a dijoni mustárnak, bár nem derül kia leírásból, magos volt-é a mustár, oder sima. Na és a majoranna, az szárított?
Viszont a szép idő hatására bizseregni kezdett a grillsütő a teraszon, szóval Péterkém, lassan készüljetek a BBQ partikra. Értesítés időben megy majd.

Ollaorama · http://eztettemma.blog.hu/ 2012.03.20. 19:40:58

@zsocek: ez egy sima mustar volt, es a majoranna is szaritott. Gyorsan keszult es spontan az otthon talalt hozzavalokbol, azt viszont nem tudom, ki az a Peter!
süti beállítások módosítása