Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Hamis görögsaláta

2009. január 23. - Ollaorama

 Hamis, mert a munkahelyemen kb 5 perc alatt ütöttem össze, olivaolaj és fűszer hiányában. De a joghurtos-csípős kísérleti szósz ütős lett.

Hamis görögsaláta

 A hozzávalók láthatóak a képen is: lilahagyma, kígyóuborka, paradicsom, feta, olivabogyó. Bazsalikommal fűszereztem, A szósz mellette sima joghurt és csípős piros arany keverék. Együtt tényleg jók. Akár ebédre is.

Kicsit siralmasra alkult a blog, hisz alig indult el, máris alig kerül fel rá poszt. Holnap felteszem a mai indiai fűszerezésű vacsoránkat. De már nagyon fáradt vagyok hozzá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr19896904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása