Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Közel-keleti gyorskaja indiai fűszerrel

2009. január 26. - Ollaorama

Nagyon régen használtam már a konyhámat sajnos, de a legutóbbi vacsorát még nem írtam le, úgyhogy most eleget teszek ennek. Gyorsan kész van és tényleg nagyon finom.


Indiai bab falafellel

  • 1 konzerv bab
  • 1 konzerv hámozott paradicsom
  • egy kevés brokkoli (elhagyható)
  • caram masala fűszerkeverék
  • rizs
  • gyorsfagyasztott falafel golyók

A brokkolit megpirítom, hozzáöntöm a paradicsomot, amikor megpuhult, a babot is. Sózom, borsozom, és amikor jól összelobbantak, a vége előtt 5 perccel beleteszem minden fűszerkeverékek legindiaibbakát, a Caram Masala fűszerkeveréket. Bármiből indiai fűszerezésű kaját csinál. Ha csípősre szeretnénk, tegyünk hozzá csípős curryport is, de így nagyon finom.

Ehhez megfőzök 1 csésze rizst 2 csésze vízzel, fűszer nélkül, és olajban kisütöm a falafelgolyókat. Tényleg tökéletes vacsora és kb fél óra alatt elkészül.

Mostanában az a helyzet, hogy el kéne kezdenem fogykúrázni. Ma tettem egy próbát. 2 banán, két görögsaláta volt a menü. Vajon meddig bírom? A helyzet az, nem vagyok fogykúrás kedvemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr13905120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása