Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Húshajrá 2: sült rizs csirkével és zöldségekkel

2009. február 25. - Ollaorama

 A maradék csirkemellet ugyanúgy csináltam meg, mint a két nappal korábbi sült rizs zöldségekkelt a következő különbségekkel:


Sült rizs zöldségekkel

A hozzávalók és az elkészítés módja itt megtalálható.

A különbség annyi, hogy a zöldségekkel együtt a rizs előtt teljesen készre sütöttem a kockára vágott csirkemellet is. kevesebb szójaszószt tettem bele, viszont használtam a hús sütésekor kb 2-3 ek. halszószt, és csak egy tojást ütöttem bele. Így a zöldségek puhábbak lettek, és az egész valahogy húsosabb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr34964324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása