Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Gyorstorta

2009. január 11. - Ollaorama

Kicsit elmaradtam a napi beszámolókkal, azért nem kell aggódni, mert egy kilót sem fogytam, sőt. A testvérem most jött haza fél év után Törökországból, és az volt a vágya, hogy a nagy nélkülözés után most annyi disznóhúst ehessen, amenyi csak elfér benne. Egy ínséges napomon le is írom majd azt a receptet, amit ettünk az öcsém hazatérésének megünneplésére, most viszont álljon itt a világ leggyorsabb gyümölcstortája, a világ leggyorsabb piskótareceptével.


Gyorstorta

Piskóta
5 tojás
10 ek. cukor
10 ek. liszt
10 ek. olaj (napraforgó)
1/2 cs sütőpor
1 alma
gyümölcs tetszés szerint (elhagyható)
Teteje:
Gyümölcs (itt sárgabarack és szeder)
lekvár vagy puding
 

Az öt tojást felverem a 10 evőkanál cukorral. Amikor már habos, hozzáadom a lisztet, olajat, (vagy olajt?) a sütőport. Egy almát belereszelek, így nem lesz száraz a tészta, aztán és tetszés szerint teszek a tésztába is gyümölcsöt. Tortaformába, vagy kivajazott tepsibe öntöm és 15-20 perc alatt készre sütöm. Ezután én baracklekvárt tettem rá, és arra a gyümölcsöket. Úgy is jó, ha vaníliapudingot öntünk rá, és abba bele a gyümölcsöket. Kevesebb, mint egy óra alatt kész van.

A pudingot azért írtam, mert hallottam, hogy nem is egy ember szerint túl édes volt, és akkor a baracklekvár miatt lehetett. Születésnapi bulira készült (Kati, Kaska) és én nem kóstoltam meg, mert annyira izgultam, hogy mennyire ízlik az embereknek, hogy a gyomrom bezárult. Azt mondták nagyon finom, de ilyenkor nem lehet hinni nekik. Mindenesetre gyorsan elfogyott.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr2871125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása