Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Instant hétköznapi vacsora

2009. január 13. - Ollaorama

 Az akciós tortellini második darabját vettem elő a hűtőből. A mélyhűtőből pedig egy fagyasztott bolti vadasmártást meg egy karácsonyi naturszeletet, amit nem tudtunk megenni. Én ugyan jól laktam csokival, de Zolinak nem volt jó a hízlaló édesség. A kép ugyan borzalmas, de azért az íze nem volt rossz. Na igen. Megkostóltam, ha már összeütöttem. Szóval rossz nem volt, de azért vasárnapra nem tenném ezt a menüt.

A vadasmártáshoz tettem még egy kis mustárt, nekem úgy ízlik. Igazából a hús el is hagyható, anélkül jobb is.

Egyébként kérem, senki ne bíráljon, amiért csomó gyorsfagyasztott kaját készítek. De hétközben kinek van ideje és energiája állandóan a legfrisebb hozzávalókat előkapni?

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr8874026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása