Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Túrós puliszka

2009. április 16. - Ollaorama

 Figyelem, ez az utolsó poszt kép nélkül. A többi kaja fotója már megvan!

  • fél kiló kukoricadara (puliszka)
  • 30 dkg juhtúró
  • 20 dkg sajt
  • joghurt ízlés szerint

A puliszkát megfőzöm sóval a csomagoláson leírtak szerint (kb. 1,5 liter vízben, lassú lángon puhára és krémesre főzöm). Amikor kész, kiöntök egy üvegtál aljába egy vékony rétegnyit. Ráteszem a juhtúrót, utána megint puliszka réteg, megint juhtúró, megint puliszka. A tetejére teszem a maradék juhtúrót (inkább a közepén legyen sok) és ráreszelem a sajtot. Összemelegítem, és kész. Joghurtot, hidegen, tálaláskor szeretek hozzá tenni.

Titok: itt igazából 2 titok is van. Egyik a sajt. Eredetileg nincs rá szükség, de mivel a boltban nem lehet olyan zsíros juhtúrót kapni, ami nyúlik, amikor meleg, én szeretem a sajttal előidézni ezt az érzetet. A joghurt meg csak ízlik vele - jó, amikor a forró kaja mellé egy kevés hideg joghurtot ízlelek. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr681067835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása