Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Banános-padlizsános-burgonyás

2009. május 05. - Ollaorama

 Pár hete megkívántam a banánt, de mikor megvettem még éretlen volt. Sárga kívülről, de nehéz volt hámozni és nem volt elég édes. Biztos mindeni járt már így banánnal. Főztem belőle finomat.


Banános-padlizsános-burgonyás-joghurtos

  • 4 banán (még éretlen)
  • 1 db padlizsán
  • 4 közepes burgonya
  • 2 paradicsom
  • 2 vöröshagyma
  • 10 szelet szárított paradicsom
  • 10 dkg mozzarella
  • 5 dkg füstölt sajt
  • 1 nagy doboz joghurt
  • fűszerek: bazsalikom, fokhagyma, szerecsendió, méz

Mindenz zöldséget felszeletelek és egymásra pakolom. A banán a hagyma és a burgonya között a legjobb. A joghurtot összekeverem a fűszerekkel és leöntöm vele a tepsube helyezett zöldségeket, a tetejére teszem a sajtot szeletekben. Kicsit olyan, mint a lepke, de a banán miatt tényleg különleges. Simán belemehet egy kiló banán is, mert nem lesz tőle édes, csak nagyon finom és jó állaga.

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr61105225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása