Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Ezt ettem ma — karantén ételnapló

Tejszínes-lazacos tészta

2009. február 08. - Ollaorama

A szombati vendégség második fogása, tejszínes-lazacos tészta volt. Füstölt lazaccal készítettem. Ezt a kaját az Arany János utcai OSA-archívum melletti kajáldából tanultam, és utánozhatatlanul finom. Hat személyre főztem, de leves után simán elég lett volna 8 embernek is.

 
Tejszínes-lazacos tészta

  • 30 dkg füstölt lazac
  • 5 dl tejszín
  • 2 dl tejföl
  • 15 dkg fekete olivabogyó
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 1 db répa
  • 1 dl fehérbor
  • só, bors

A fokhagymát és a lereszelt répát megpirítom egy kevés olajon. Hozzáöntöm a tejszínt, a fehérbort, hozzákeverem a tejfölt, sót, borsot teszek bele. Amikor összelobbant, beleteszem az olivabogyót és a vékony csíkokra vágott lazacot. Kb. öt percig főzöm, ha kész összekeverem a lefőtt durumtésztával. Én sajtot nem tettem rá, de biztos egy kis parmezán jót tenne neki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr43930922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karma · http://karma.blog.hu 2009.02.08. 21:24:20

A Fruccola tényleg állat hely, dolgoztam 2 percre tőle, a mai napig sírom vissza :)

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2009.10.20. 09:53:18

fruccola..saláta..friss bagette, nyami!

Kipróbáltam ezt a receptet és köszi, mert jó lett!:)
süti beállítások módosítása